مشاورِ تو!

برای اولین بار مشاوره آنلاین تلفنی در سطح کشور توسط مهندس غیاثوند

راه های ارتباطی برای تعیین وقت مشاوره

09199100315  -  02126473180

saeed ghiasvand konkoor slide

شرايط زندگي خود را جدي نگيريد! انگیزشی قبولی کنکور

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

 توجه کنید كه شما قادر نيستيد تمام شرايط زندگي‌ تان را تغيير بدهيد؛ اگر شما بچة كوچك خانواده هستيد، بعد از 50 سال، باز هم بچة كوچك خانواده خواهيد ماند؛ اگر پدر و مادر شما پير وبي‌سواد هستند وشرايط تحصيلي شما را به خوبي درك نمي‌كنند شما قادر نخواهيد بود با غم خوردن  آنها را پرفسور كنيد...

- توجه داشته باشيد كه شما قادر نيستيد تمام شرايط زندگي‌ تان را تغيير بدهيد؛ اگر شما بچة كوچك خانواده هستيد، بعد از 50 سال، باز هم بچة كوچك خانواده خواهيد ماند؛ اگر پدر و مادر شما پير وبي‌سواد هستند وشرايط تحصيلي شما را به خوبي درك نمي‌كنند شما قادر نخواهيد بود با غم خوردن و خودخوري آنها را پرفسور كنيد؛ اگر شما در منطقه‌اي از كشور زندگي مي‌كنيد كه نسبت به مناطق ديگر، ‌محروم است، به اين زودي معجزه‌اي روي نخواهد داد؛ اگر شما مرد يا زن هستيد همان خواهد ماند؛ اگر والدين شما استطاعت فرستادن شما به كلاس‌هاي كنكور را ندارند و نمي‌توانيد كتاب‌هاي گران قيمت بخريد به اين زودي‌ها قابل برطرف شدن نيست ؛ اگر شما ... .

 

 20 sharayet zendgi

 

"بر روي شرايطي از زندگي خود كه تغيير آنها از محالات است، متمركز نشويد."

 

- بنابراين، در هر شرايطي كه هستيد مهيا شويد تا با تلاش و كوشش، شاهد مقصود را در آغوش بكشيد. مطمئن باشيد كه با سر در گريبان فرو بردن و غم خوردن، شرايط زندگي شما تغيير نخواهد كرد. اگر شما تفكر موفقيت در سر داريد موفق خواهيد شد و اگر تفكر شكست در ذهن خود داريد شكست‌تان قطعي است. در شرايط موجود غرق نشويد. شرايط زندگي شما هر چه قدر هم نامناسب باشد بالاخره جنبه‌هاي مثبتي هم وجود دارد؛ هيچكس در فضاي كاملاً و مطلقاً منفي‌ها كه هيچ آثاري از مثبت‌ها وجود نداشته باشد زندگي نمي‌كند؛ بنابراين، از جوانب مثبت زندگي خويش بهره‌برداري نماييد. عنايت داشته باشيد كه من مخالف شرايط خوب و مناسب نيستم و شديداً معتقدم كه شرايط خوب و مناسب به پيشرفت و ترقي ما كمك زيادي مي‌كند ولي اگر شرايط خوبي نداشته باشيم چه؟ بايد جنبه‌ هاي مثبت را نديده بگيريم و به امكانات موجود هم پشت پا بزنيم؟
- اگر پدر شما نتوانسته است امكانات رفاهي و تحصيلي ايده‌آلي براي شما فراهم نمايد و شما هم غم و غصه و نگراني را پيشة خود ساخته‌ايد، مطمئن باشيد فرزند شما، از شما رنج و عذاب بيشتري را متحمل خواهد شد و چه بسا در همان اوايل زندگي شكست بخورد و نتواند قدم از قدم بردارد. در گذشته، شرايط نامناسب كار خود را كرده و اثرات منفي خود را بدون اينكه شما توانايي برخورد با آن را داشته باشيد گذاشته است، اما بعد از اين شما هستيد كه بايد شرايط را تغيير بدهيد؛ با همت و اراده و شناخت استعدادهاي خويش بر شرايط نامناسب غلبه كنيد.

 

"بعد از اين شرايط نامناسب زندگي خويش حمله‌ ور شويد."

 

سعید غیاثوند | مشاور و برنامه ریز کنکور

موفق باشيد

 

articles

Our Rating: 89% - 31 votes
89%

راه های ارتباطی با سعید غیاثوند

locationآدرس آموزشکاه : تهران، رسالت، خیابان هنگام، نرسیده به فرجام، ساختمان عتیق، پلاک ۳۹، واحد ۱۳
mobileموبایل : 09199100315 تعیین وقت
phoneشماره تلفن : 02126473180
instaاینستاگرام: saeed_ghiasvand_konkoor
instaآپارات: saeedghiasvand

حاضرین در سایت

ما 475 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آمار سایت

کاربران
88
مطالب
214
نمایش تعداد مطالب
191709

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت برای سعید غیاثوند محفوظ می باشد | طراح سایت ابراهیم پور

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده